Gyldendal styrker indsatsen på det private bogmarked
Dato: 1. maj 2012

Gyldendal gennemfører pr. 1. juni 2012 en organisationsændring i moderselskabet.

Alle de afdelinger på forlaget, der retter sig mod det private bogmarked, samles i én enhed under ledelse af koncerndirektør Tine Smedegaard Andersen. Det drejer sig om marketing, Gyldendal Digital, Gyldendal Group Agency, onlineboghandlen g.dk. samt redaktionerne for fag- og håndbøger, børne- og ungdomsbøger, business samt skønlitteratur, der ledes af litterær direktør Johannes Riis med selvstændig reference til adm. direktør Stig Andersen.

Tine Smedegaard Andersen har siden 2006 været adm. direktør for Rosinante&Co, et datterselskab i Gyldendal-koncernen. Ny adm. direktør for Rosinante&Co bliver Jakob Malling Lambert, der har været forlagets litterære direktør siden 2006.

Med venlig hilsen

Gyldendal

Tilmeld nyhedsbrev

E-mail